fredag 26 november 2010

Le Thailaand



Båten vars jag namn jag inte ids nämna, då jag inte är helt säker på bolaget policy angående "fråga-om-lov-innan-vi-publicerar-policy".


Har sedan i tisdags börjat ändra uppfattning om Thailand. Än kan jag inte säga att jag är övertygad. Men jag kan se charmen och att det inte är bara dåligt.

Nu var jag ju bara iland en snabb sväng på stranden i Patong, missade alla svenskar och fick mig en riktigt bra lunch, bestående av fried rice och red curry chicken. Men det jag hittills sett är inte bara dåligt och börjar till och med fundera i banorna på att man skulle kunna åka ner och se efter ordentligt någon gång.

Sensmoralen i det hela är väll att mitt omdöme sitter i min mage. Vilket väl stämmer överens med att vägen till en mans hjärta går genom magen.

Tror även att jag kan börja säga det om både grönt te och sushi som jag avfärdat som människoföda under lång tid. Men så som med vitt vin - är det bara bra tillräckligt bra så är det förbannat gott.

Livet ombord fortsätter och innebandyn domineras, från och med idag med nya skor.




Over and out.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar