fredag 23 januari 2009

Leaving Ggb again...

Lämnar det kylslagna Göteborg igen, fyra dagar räckte för denna gång. Har vart en brutalt hård skolvecka med traumatiska amputeringar, brännskador, storcirklar, declinationer, solhöjder och tryckförband. Utmattad av denna hårda vecka med skola 0830-1700 och lätt jetlag beger jag mig åter mot värmen. Filippinerna är det som väntar. Ska äntligen få titta på hur ens arbetskamrater har det "hemma", man man kan kalla stället där man bor 3 av årets 12 månader för hemma. Har en hel del att göra där nere, speckat schema dom flesta dagarna, men ska nog hinna med lite solbränna också, nu när sista dagaran på Kuba regnade bort. Så att Erik deffinitivt blir El Gringo Blanco!

Ska snart börja placka ihop grejerna, det jag lärde mig av Kubaresan var att jag hade lite mycket grejer med mig, så nu blir det lite mindre onödigt och betydligt högre kallsong kvot. Ska nog dessutom shoppa lite på holmen. Kommer säkert ett inlägg från Filippinerna, annars så är jag åter i Göteborg den 2 februari! Sköt om er, ha gryma fester, ni som har fester jag var bjuden till medan jag är borta.

Lisa ha de riktigt bra i Chile, så syns vi i augusti!





Bara för att jag gillar den här bilden, inget annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar