fredag 22 oktober 2010

Mera nytt.

22102010

Internet för första gången är alltid en hjödare. Tyvärr får jag börja leva med internet 2ggr i veckan. Får väl ses som ett steg till mot, den nya Anton. Dock vet jag inte hur det kommer att sluta, för det mest oroväckande av allt är ju att summan av alla laster sägs vara konstant. Tre månader utan alkohol och internet med träning, risdiet och väldigt varmt kommer helt klart att synas positivt i byxlinningen men frågan är vad allt detta skall vägas upp utav? Utan pipa, snus och cigariller försmäkta jag på denna skuta. Så rökning lär de inte heller bli. Jag väntar med spänning vad detta skall leda till.

I övrigt, så är det här en rätt intressant tillvaro. Här på finlandsfärjan, något mer multinationell besättning må jag väl säga. Skall komma en beskrivning om alla från de Ukrainska topplessdansöserna via indiska kufar till den Napalesiska-security maffian.

Nu kallar jobbet åter,

På återseende,

Styrman Stenros

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar